Pålsjöskog!

japp dit ska vi idag, jag Lava och Sofia...mysigt!! vi ska gå en runda sen ska jag till monica. MÅste ju träffa Lava nu innan hon blir för stor hehe.

Vi var hos Ann-britt och JOcke igår och åt en jättegod middag. Sen gick vi en runda i Mörarp och då träffade vi Susanne så vi pratade lite med henne. Hon hade köpt en klänning till Lava...jättefin var den =0) sen gick vi vidare och då träffade vi Viktors Kusin och hennes Sambo...dom bor på den gatan så vi gick på så vi tittade in hehe...alla tyckte att hon var jättefin...såklart hehe!!!

Nu sitter hon och pratar i sin Babysitter men jag hör att snart går det där pratet över i arg skrik hehe så jag får nog gå och underhålla henne lite.

ha en underbart solig dag///kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

det måste varit skönt i skogen idag

2009-05-18 @ 18:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0