Räkningar...blä!!

usch! det är inte kul att betala räkningar...bara se hur alla pengarna försvinner. Nu när jag hade betalat alla räkningar så skulle jag föra över pengar från viktor till mig....då har inte han fått nån lön..suck!! så jg fick ringa till han jobb nu och hon som jag pratade med sa att hon skulle kolla upp det. Hon ringde tillbaka precis och sa att det hade blvit fel med deras filer (dom har precis bytat bank) och att hon hade fört över pengarn till han nu, hon sa att det var tur att jag ringade för annars hade ingen fått lön hehe...hon hade inte kunnat se att det hade blvit fel om inte jag hade ringt och sagt till henne...så tacka mig allihop att ni har fått lön idag haha.

Så nu får jag vänta och se om vi får några pengar, ska ju shoppa på springhill idag så jag måste ha pengar hehe.

På söndag är det mors dag så då ska jag försöka fixa en speciell present till mamma...nåt som hon verkligen behöver...men jag tänker inte skriva vad det är ifall hon läser mig blogg...det ska bli en överraskning.

På torsdag ska vi kanske träffa Ulla..jag och sara och Lava och Johanna..det ska bli kul!! hon har inte sett Lava än...jo i tidningen men inte på riktigt.
Och imorgon ska jag träffa fia.....då ska vi mysa lite hehe.
Nu ska jag ringa kemtvätten hehe ni vet varför......jäkla katter!!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0