så där

nu sover hon igen, det är inte lätt när man har en liten hehe.

Solen skiner nu och jag känner mig pigg och fräsh...ska snart ner och börja tvätta så lillan åker ner i bärselen och får följa med.

I början på nästa månad så får vi antagligen tillbaka våra skattepengar...så då bär det av till ullared. Det ska bli skönt att komma iväg lite...fast det kommer kännas konstigt att inte ha med Lava...att vara utan henne så länge. Jag undrar hur det kommer gå...om viktor fixar det, men hallå han är ju hennes pappa vem om inte han ska fixa det. Jag får se till att där finns tillräckligt med mat hemma.

Jag funderar ju på att börja träna nästa vecka men nu har jag fått lite ångest, man kan tydligen få mjölken att sina om man börjar träna. Det vill jag verkligen inte men samtidigt så vill jag ju komma iform igen...alltså jag mår bra av att träna och behöver göra det men jag vet inte om det är värt att riskera att bröstmjölken sinar. 
Hmm!! ja det tål att tänkas på. 

Den 19 nu denna månaden så ska vi till BVC nästa gång. Jag ska passa på då och be henne att kolla mina leverfläckar. Nu under graviditeten så har en leverfläck spruckigt och det är ju aldrig bra. Sen har jag några andra som jag vill kolla ändå....man måste börjatänka lite mer långsiktigt nu när man har en liten bebis att ta hnd om. Tänk om nåt skulle hända mig...vem ska då ta hand om henne...ja viktor så klart men sen då. Lava ska alltid ha en mamma som är där för henne ....alltid! Älskar den lilla skiten mer än jag trodde var möjligt, trodde inte att man kunde älska nåt så mycket. Hon betyder så mycket för mig och nu frstår jag vad dom menar när dom säger att dom kunde offra sitt liv för nån annan.

                                                                                   ÄLSKAR DIG MIN LILLA LAVA

KRAMKRAM////mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0