sömntuta!

Nu är klockan 13.09 och jag har försökt väcka Lava nu i en timmes tid...det går inte hehe. Jag videofilmade en del av mitt väckande så ni andra oxå kan få se det sen. Jag ska se om jag kan få till en filmning när hon vaknar. Jag ska ge mig på det snart igen. Min tanke var att vi skulle hinna ut och gå en runda innan vi ska lämna tillbaka kewin men det verkar inte bli nåt av det hehe.

Annars är dagen underbar ju...soligt och fint och varmt.

Helgen har varit rätt skön...lugn och skön. Viktor verkar ha haft kul med kewin så det blir nog fler gånger han kommer till oss. Jag tänkte att nästa gång så skulle vi gå på bio oxå.

Nä nu ska jag se om jag kan få henne till att vakna *ler* önska mig lycka till!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0