Spring hill!

ja idag ska jag prova att komma iväg igen hehe, skulle dit igår men jag blev hela tiden uppehållen. Jag hade tänkt åka och klippa mig oxå men vi får se hur det blir med det. Isåfall får viktor ta Lava när han kommer hem.
Imorgon ska jag och Sara till Ulla&Lasse =0) det var ett tag sen vi träffade dom...ska bli kul.

Inatt vaknade jag av att Lava kippade efetr luft...fattar ni hur rädd jag blev. Hon hade jättemycket kräk som hon hade svalt om och om igen så det var jättetjockt och hon fick inte upp det. Jag fick nästan panik eftersom att jag inte visste vad jag skulle göra. Jag tog upp henna och hade henne hängandes över min axel ett tag medan jag gick omkring och då hörde jag hur hon fick upp kräket och hur det hamnade på golvet hehe....skööönt!! både för henne och för mig. Hela bäbisen luktade tyvärr kräk efter det men jag var för trött för att börja bada henne så hon fick en snabbtvätt och sen fick hon bada imorse istället.
Jag fattar inte hur viktor kunde sova sig igenom hela händelsen, hon lät ju rätt så mycket och jag hoppade typ runder i sängen för attt få bra stöd för att kunna ta upp henne.
Usch! tycker synd om henne när hon har en massa kräk i sig, o hon förstår ju inte att hon kan harkla upp det heller utan hon bara fortsätter att svälja o svälja hela tiden.
O nu när jag skulle bada henne, tror ni inte att jag lyckades få schampo i hennes öga oxå...som tur var så var det barnschampo så det sved ju inte (vad jag vet iallafall) och hon blev inte ledsen, men det kändes himla dumt.

Hon har blivit jättestark i nacken nu....hon höll upp huvudet jättelänge när hon låg på filten. Hon är sååå duktig!!
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen oxå...det var ju inte direkt kallt igår...så jag är nog i behov av en dusch nu hehe.
Sen så beger vi oss nog till Spring hill ett tag.

ha det så bra så länge...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0