uflykt!!

Idag har vi varit iväg nästan hela dagen. Jag väckte Lava 11.40 ungefär sen klädde jag på henne. Sen när klockan var 12.10 så begav vi oss in till stan. Det var fortafrande Tivoli i stan så det var verkligen svårt att hitta parkering. Jag blev bestulen på två parkeringsplatser =0( och arg bleb jg men sen hittade jag en ledig...lååångt ifrån Hamnpaviljongen (det var där jag skulle träffa Linn) så det var bra att plocka fram barnvagnen. 
Jag träffade Linn iallafall och det var trevligt att se henne igen. Hon hade inte sett Lava innan så det var ju kul. Hon tyckte att hon var jättesöt hihi och sen hade hon köpt en jättefin sommarklänning till henne. Vi gick inne i stan och pratade sen satte vi oss på ett fik och pratade lite till. 
Jag skulle hem till mamma sen så jag kunde tyvärr inte stanna så länge =0( men vi ses nog snart igen hehe.

Jag åkte sen hem till mamma. Lava var lite kinkig men blev genast glad igen när hon fick träffa Boss hehe. Mamma höll på att få panik på honom för han skulle ju pussa henne eller tvätta jag vet inte hela tiden haha och hon sprang och vaktade honom hela tiden. Hon var så rädd att han skulle skada henne...men inte Boss gubben inte. Han var bara lite nyfiken.
Vi stannade där ett tag och mamma fick byta blöja på henne...lite trixigt när det var ett tag sen man gjorde det hehe men annars gick det bra. Sen gick vi ut och gick en runda. Skönt väder var det idag med så man fick nog litesolbränna tll.
När vi hade varit ute och gått ett tag så bytade jag och mamma så jag fick boss och hon tog vagnen. Vi träffade Ove och han fick se Lava och han instämmde med Linn...hon är jättesöt hehe!!!
Sen gick vi hem till mamma igen och så satt vi där och pratade lite till....riktigt trevligt var det faktsiskt att bara sitta och prata lite.

Så nu sitter jag här hemma med lite mat som håller på att kallna. Lillan ligger där inne ocg sover...hon somnade helt själv i SIN säng idag...för första gången!!! så glad jag belb för hennes skull....och för vår haha!! Nappen var nog lite till hjälp....ja ni hörde rätt Nappen, hon har börjat fatta hur hon ska använda den nu så jag tänkte att det kan ju inte skada att ha den ibland..iallafall när hon ska sova och så. Om hon nu somnar bättre med den så finns det ju inget skäl till att inte låta henne ha den.

Imorgon ska vi hem till svärföräldararna och äta söndagsmiddag...trevligt trevligt!!

Nu ska jag se om jag hinner äte lite varm mat hehe...god kväll!!
////bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0