Ullared nästa!!

Nu har jag duschat och gett Lava mat och själv ätit frukost....så nu ska vi snart iväg. Jag ska vara ifrån min lilla älskling i flera timmar...buhu!! undrar hur det kommer att gå. Jo det kommer säkert att gå bra...men det känns lite konstigt.
Viktor och Lava liger inne o sover just nu....vi får väl se hur länge dom sover idag...hoppas bara att viktor vaknar när hon vaknar...så hon inte ligger där och är ledsen.
Tänkte att jag skulle ge henne lite mer mat innan vi åker så hon verkligen är mätt, fast om hon nu sover så är det kanske lite dumt att väcka henne.

Jaha handlelista till Ullared då.
Till Ann-britt ska jag köpa en babysitter och låga strumpor.
Till Kewin ska jag köpa strumpor o kalsonger, en skjorta och en jacka.
Till Viktor är det väl lite av varje.
Mamma ville ha en Myskparfym så jag får se om jag kan hitta det.

Sen vill jag köpa ramar till våra fina fina bilder som jag hämtade igår. Mamma ska ju få en bild och pappa en så det måste vara fina ramar oxå.
Jag ska hämta vår ram som vi beställde på väla sen när jag kommer hem så om jag inte har hittat några andra ramar uppe i ullared så kan jag köpa där då.

Jaha då hoppas jag att vi hittar dit hehe....fast det tror jag.

ha en underbar dag. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0