nä vilket väder!

Dessa dagarna vill man bara gå och lägga sig igen och sova bort det fula vädret. Jag gick upp rätt tidigt idag, lava ville inte sova mer. När vi kom upp så såg vi det tråkiga vädret..jag tänkte gå ut med lava men ändrade mig snabbt. Vi hade nog blåst bort om vi hade gått ut hehe, jag vill ju prova lavas nya vinterutstyrsel..men det får vänta.

Jag har läst mer än halva boken nu, det är bitterljuvt. Jag vill läsa hela tiden för den är så bra men samtidigt vill jag inte att den ska ta slut så jag vill inte läsa för mycket. Jag låg igårkväll och läste och det var såå spännande, när det hände nåt boken så flämtade jag högt och viktor satte sig upp i sängen, ha sa "vad är det älskling" med lite orolig blick hehe, jag sa att det var nåt som hände i boken...hehe då himlade han med ögonen och lade sig ner igen hehe. Jag kan inte hjälpa det, när jag läser en bok så läser jag verkligen den...och dan brown är så bra på att beskriva vad som händer hela tiden så det känns som att man är med i boken.

Jag matade lava för ett litet tag sen, hon fick ris,kalkon och morötter. Den här maten var såå sörjig så det gick knappt att mata henne med den...blev lite besviken. Man tycker att dom som gör barnmat vet hur konsistensen ska vara...inte rinnande då alltså. Hon har blivit mer förkyld oxå..inte kul!! Näs fridan gör susen när jag väl får använda den hehe..inte populär!!!! Nu sitter hon i sin stol och snorar hehe hon e så söt. Hon fick bada innan och det var en fröjd att se hehe...hon blir så glad när hon får bada att jag lätt hade kunnat bada henne varje kväll...nu går det ju inte eftersom man torkar ut huden. Men jag försöker bada henne rätt så ofta och med mycket olja i vattnet...haha hon ser ut som en flottboll när hon har badat klart.

Det viktigaste i mitt liv...älskar er!



vår lilla "snor"unge!!

hehe varför lyckas viktor alltid få dom finaste uttrycken när man fotar han *ler*

Idag ska vi äta riktig husmanskost...det blir: Sidfläsk och stekt potatis med bruna böner och rivna morötter...ja  viktor får ha vanlig bacon såklart...det är ju för mycket fett på sidfläsk hehe. Det ska bli gottigottgott. Sen ska vi nog placera oss i soffan och kolla klart på OZ, japp vi är inne på den näst sista skivan nu.

ha en bra dag i det tråkiga vädret. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0