sovmorgon!!

hehe ja det känns som att vi hade det idag. Lava vaknade kl8 som vanligt så jag gick upp och fixade välling till henne. Sen tittade hon på teknat o då slumrade jag i soffan...sen började hon bli lite grinig så jag gick in med henne i sovrummet och lade oss på sängen och då slocknade hon direkt..hehe så jag kunde sova lite till. När vi väl vaknade var klockan 11.45 hehe...så sovmorgon kan man väl säga att vi haft.

Jag är kluven...en del av mig vill gå ut och gå...få lite frisk luft...men den andra delen av mig tycker att vädret är så ....skitjävlatråkigt!!! Hm!!! ja jag vet inte hur det blir...nu är klockan rätt så mycket och viktor kommer snart hem och då ska vi ju äta. Sen logger lava och sover just nu så henne vill jag inte heller dra upp. Nä det lutar nog ut det andra alternativet. Fast man vet ju inte vad man känner för efter att vi har ätit.
Hade velat gå och hälsa på sandra...dricka en kopp kaffe och flabba lite..det är så trevligt när vi gör det.
Lava har fortfarande inte blivit av med förkylningen...hon snorar hela tiden och rosslar i halsen...är ska man gå med henne tiill vårdcentralen...hon verkar ju inte bli bättre. Fast hon sover ju rätt mycket just nu så det är kanske ett tecken på att kroppen håller på att bekämpa förkylningen.

Nu ska jag nog gå ut och släppa ut katterna..så dom kan få lite stryk av grannkatten...hhaha vilka mesar jag har!!

Idag ska vi avnjuta en lasagne.....emil kommer och hälsar på oxå så han får oxå avnjuta den hehe.
Nä då vet jag inte vad jag ska säga mer....jag vill åka och titta ut en sängram....viktor vill att vi väntar...näää!!!
Jag vill kolla ut en så vi kan börja planera hur vårt sovrum ska bli....det känns som att tiden bara springer iväg, gör vi det inte nu så kommer det säkert inte att bli av....då står vi där med en massa beslut som ska tas när vi är mitt uppe i allt annat....nä det är bättre att avverka lite grejer nu.

Nu skriker katterna så då säger jag hejhej!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va trist att Lava e dålig, Milo fick sin andra spruta igår o e ledsen o febrig idag. Hoppas det går över snart för han vill inte amma heller. Ser snart ut som Dolly P...hehe

Ska ni vaccinera er mot svinis? Lava får väl oxå den nu? Innan ville jag inte men vi ska göra det så inte Milo får den o alla andra i riskgruppen. Hoppas det e bra med er annars! Kram

2009-11-10 @ 16:18:11
URL: http://yogajenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0