Tandläkaren!

Jag vill inte till den jäkla tandläkaren. Att man ska behöva betala för att bli torterad...det stämmer inte.
Lava har precis ätit spagetti o köttfärssås..mumma! sen fick hon lite fterrätt. Nu är hon mätt o gó =0) Sara kommer om et tag...hon ska passa Lava medan jag é hos tandläkaren. Jag tror att hon ska ta med henne till Billesholm. Sen när jag är klar så ska vi nog hem till Fia och Christian. Det är ju Desperate Housewifes idag..lätt att vi ska se det.

Viktor kommer och hämtar Lava sen när han har slutat. Han ska prova vinterdäcken som vi kanske ska köpa av Mattias o Ami...hoppas hoppas!!!

NU ska jag göra vid mig..borsta tänderna ett antal gånger hehe och bereda mig på att bli fattig.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0