besök hos syster!!

Jag och Lava åkte med Veronika o Johannes och hälsade på Romina o Robin,,hehe det var många namn. Det var första gången jag var hemma hos henne...det var fint där..dom har en etta med kokvrå..men jag skulle inte kalla det en kokvrå..den var större än så. Nu vet jag inte hur lägenheten såg ut innan Romina kom in i bilden..men det var jättefint nu iallafall.  Vi åt en sen frukost där och drack lite kaffe...kul att träffa syster min...blir allt för sällan nu för tiden.

Nu när vi kom hem så fick Lava ta en bad...så roligt hon hade det..hon skvätte så att hon fick flera kallsupar men ändå fortsatte hon hehe. Jag blev rätt så våt oxå så jag hoppade in i duschen efter henne. Nu ska har jag plockat undan allt i köket...viktor ska ju tapetsera om nu i helgen. Så vi har inget bord längre. Vi får äta i vardagsrummet idag. Idag ska vi äta chili con carne...mums!! jag har förberett allt så jag ska alldeles strax börja laga till det.

Ikväll är det idol...yes!! ska bli en myskväll för oss..hoppas jag. Tror inte att vi har bestämt med nån annan iallfall.
Katterna står ute på balkongen nu och skricker...tror nog att dom vill in..hade jag oxå velat i detta vädret. Jag längtar redan till sommaren igen.....kan bero på mer än vädret men ändå hehe.
Nä nu ska jag sätta igång med maten...ha en underbar kväll...och Stort grattis till tina o Fredrik som fick en väldigt bra värdering på sitt hus...GRATTIS!!!!

hejhej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0