besök idag!

Sandra och Lova var här precis och hälsade på, oj va lova har växt. Tyvärr så glömde jag att ta kort på dem två så jag kan inte lägga ut några på bloggen. Vi drack lite kaffe och tjatade lite, sara var oxå här..det var trevligt! Jag ska nog gå och hälsa på dem imorgon. Jag ska ju till mammaruppen imorgon så det får bli innan dess. Jag ska vara där 13.30 till 15.00 så jag går nog hem till sandra efter att lava har ätit gröt vid 10 tiden.
Det ska bli kul att se vad detta är för nåt..mammagruppen alltså. Imorgon ska vi tydligen ha babymassage...kan bli roligt1

Igår var jag och viktor o lava på barnenshus, vi hittade massor av roliga leksaker till lava (oss). Det ska bli så roligt sen när hon har sitt eget rum...att inreda och köpa grejer till det. jag undrar vilken tapet hon ska få..och vilka möbler vi ska köpa. Jag vill gärna måla nåt fint på en av hennes väggar..på fri hand. Men jag vet inte vad....jag kommer nog på nåt när det väl gäller.

Snart ska jag och Lava iväg till banken, vi ska visa upp kontraktet som vi har skrivit o se vad han säger. Sen ska vi väl gå igenom vad våra kostnader kommer att bli när vi väl flyttar till huset. Det är rätt så bra att kolla upp det redan nu så man kan börja vänja sig vid dom summorna...det kommer ju definitivt inte att ligga på det vi har nu iallafall hehe. Sen vill vi oxå visa upp kontraktet för att se om det är några eventuella grejer som vi måste lägga till. Vi har ju aldrig skrivit ett köpekontrakt så det är bäst att kolla med dom som kan.

Viktor och Lava heter numera Wikander i efternamn, japp jag fick papperna idag...så nu är det klart.
Jag vill oxå heta Wikander...men jag får väl vänta tll Viktor friar...när det väl händer *suck*

Lava Isabelle Dahlberg Wikander...mmm det låter bra!

Vad händer annars då?? ja jag har ju börjar på min lilla diet igen...det går bra än så länge. Vi åt ingen fika till kaffet nu när sandra var här...hon går oxå på en liten diet. Jag vill ändå inte väga mig i rädsla för att bli alldeles för besviken...då kanske man tröstäter...nej nej nej!!!!
Jag skrev lite i Lavas babybok igår...och jag blev lite skamsen....gud va dåliga vi har varit på att skriva upp när saker o ting händer. Det var massor som jag inte kom ihåg. Men förhoppningsvis så förlåter Lava oss när hon blir större hehe.









PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0