fortfarande ingen bil!

jag vill ha vår bil nuuuu!!! trött på att vänta!

Älsklingen viktor fyller år idag...22 hela år...stor pojke nu. Vi ska ha öppet hus så gästernabörjar väl strömma in vid 5 tiden. Viktor är hemma nu men ska strax sticka och hämta smörgåstårtan...mums ska det bli.

Så idag har jag städat och gjort fint för gästerna...okej!! lite för vår skull oxa hehe. Sen har jag bakat en sats muffins oxå...viktor bakade igår. Ja du läste rätt...viktor bakande. det gick väl rätt så bra tills han skulle skära upp bullarna haha...som jag skrattade...dom såg ut som..ja jag vet inte...inte bullar iallafall. Men han var ändå duktig, jag tog över när han hade bakat upp halva degen...sen fick jag göra resten..bullar som vi kan bjuda gästerna på hehe.
Jag och Fia kollade på DH igår....nu är det inte många avsnitt kvar...snyft!!

Vi var på bvc igår oxå...lava väger nu 7600 gram och är 69 lång...så hon växer som hon ska.
Sen när vi kom hem så kom strax efter eva, veronika, simon, johannes och Romina...så det var fullt hus. Det var riktigt roligt att få träffa alla samtidigt...vi pratade om allt möjligt. Sen gick dom hem och då gjorde vi mat...viktor hade skalat potatis *ler* en hel påse....så vi fick en hel det mos över. Han var så rädd för att det inte skulle räcka.

Nu ligger lillan och vilar...så hon är pigg och glad till alla kommer. Hon är så duktigt nu...går runt bordet i rätt rask takt tycker jag. Hon trillade och slog huvudet idag...men det varade bara ett litet tag sen var hon glad igen...funderar på om man ska köpa en störtkruka till henne hehe. Hon är så söt när hon går runt bordet och pratar jättehögt för sig själv...nästan skriker. Jag fick kämpa för att kunna överrösta henne överhuvudtaget igår.
Hoppas att hon är så glad och sprallig som hon brukar vara nu när det kommer gäster. Det är ju snart hon ska bli främmad...det sa hon på bvc iallafall...hoppas att det går över fort.

Trött och ska snart lägga mig...fin pyjamas jag har va!! den fick jag av faster sabina!

Kewin o lava

Lillebror kewin

Med glimten i ögat *

Vad gör du där nere mamma???

Mina andra små bebisar!

Syster yster!!

Johannes stajlar *ler*

johannes, romina och simon...o lilla fia!!

Eva och Simon

veronika får ett helt lavafinger i munnen hehe




Kommentarer
Postat av: Jenny

Va duktig hon e nu lilla Lava, växer så det knakar=) Du e välkommen hit o softa i soffan...hihi ses snart! Kram

2009-10-29 @ 19:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0