godkväll!!

Nu är jag trött i benen, vi har varit ute och gått i typ 2,5 timme. Vi skulle lämna nycklarna till bilen och så tänkte jag att vi kunde promenera..det har ju inte hänt så mycket denna helgen så jag ville komma ut lite. Vad jag inte visst var att det var en bra bit att gå. Så nu är jag rätt trött i benen. Vi gick inom city gross och inhandlade lite mjölk och förnödenheter till ikväll hehe.

Imorgon ska väl förhoppningsvis bilen vara klar. Då tänkte jag skjuta kewin hem...hon kommer nog att sakna tv:n hehe och datorn. Den lille tönten har bara suttit och spelat hela helgen...ja viktor har ju inte varit mykcet bättre. Men jag fick iallafall med honom på vår "lilla" promenad.

Nu har jag videofilmat lava lite när hon har pratat...hon satt ju i vagnen ett bra tag så nu när vi kom hem så var hon lite sprallig hehe. Viktor är lite beskyddande över henne...han sätter kuddar runt om henne så fort hon ställer sig vid bordet hehe...vår lilla flicka. Hon har fått ett blåmärke i pannan, det har blivit så när hon slår huvudet i vår sänggavel hela tiden.

Sara var här innan idag och gav oss fattiga lite bröd hehe...tack så mycket.
Och Ann-britt har börjat läsa boken nu...jag kan knappt bärga mig...jättemånga har sagt att den är skitbra...så jag väntar ivrigt. '
Imorgon så ska vi ju som sagt hämta bilen...jag får tyvärr vänta till viktor kommer hem. det blir svårt att ta både unge, vagn och bilstol på bussen. Sen när vi har hämtat bilen så ska vi åka och handla...jag har gjort två matlistor nu för denna veckan och nästa..så jag ska inhandla varor till det. Det känns bra när man har gjort det och man vet att man har mat för iallafall två veckor. På torsdag vet vi alla vad det blir för mat....smörgåstårta..mums!! Min lilla älskling fyller 22 år då...stor pojke nu.

Nästa helg så ska man bli städerska för en dag hehe...ska hjälpa pappsen lite. Funderar på om man ska inhadla lite blommor och sånt till honom oxå...det behöver han. Det ser lite spartanskt ut för tillfället. Jag måste bara säga grattis till honom..igår när han ringde så sa han att han använde sin ugn för allra första gången sen han flyttade in hehe...grattis!!! Nä det ska nog bli bra...jag får leka inredningsarkitekt hehe *blink blink*.

god kväll alla mina vänner!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0