helgen över!!

Lava har varit hos farmor och farfar i helgen...eller från lördag till söndag. Vad gjorde vi då, jo viktor var hos emil och lanade och jag var hemma hos fia och christian sen stack jag hem. Sov länge för en gångs skull hehe. Lava hade haft det jättebra hos ann-britt och jocke, hon sov så gott när jag kom hem till dom. Ann-britt hade varit ute och gått med henne sen somnade hon i vagnen...hon sov i två och en halv timme där ute i vagnen. Tyvärr så har hon blivit jätte förkyld nu...vet inte om det var för att hon sov ute i vagnen eller om om det är pga nåt annat. Jag fick inte mycket sömn inatt iallafall det är en sak som är säker. Hon var jätteledsen och ville inte ligga ner i sängen...jag fick bära runt på henne halva eller hela natten. Hon somnade ungefär vid halv 6 imorse....jag var helt död och hade rejält ont i ryggen. Idag har hon varit lite snorig men annars har hon varit glad.
Jag och sara och johanna var ute och gick med henne innan idag..det var skitkallt...men hon var inbäddad rejält i vagnen så hon sov gott.

Nu så sitter hon och myser med viktor framför tv:n. Hon badade innan...så roligt hon hade det. Hon satt först upp och lekte med en leksak sen lade hon sig på mage och plaskade lite, sen rullade hon över på rygg och då plaskade hon med fötterna så både jag och viktor med blöta...men det var kul att se hur roligt hon hade det.

Nu ska vi väl mysa ner oss i soffan......god kväll allihopa.
Imorgon blir det ppna förskolan i påarp =0)









här är några av bilderna från när jag var uppe hos frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0