ingen bil!

Nu så ringde han från bilcentra och berättade en trevlig nyhet. Det var termostaten som hade pajat men han kunde inte få fram en förrän imorgonbitti.så vi är utan bil idag med..kul kul! jag blir så trött!!! Och vi som hade tänkt åka o handla idag...blir lite mycket att bära på. Men det skiter jag i för vi måste handla hem mat ändå. Nä jag får ta med kewin och ha han som bärhjälp hehe.

Jag glömde ju att handla mat till Lava igår så imorse var jag uppe och iväg till willys. jag var där 07.15 och handlade mat till henne...pig man var då.eller inte! men men jag får ju skylla mig själv. Nu ska jag göra vid mig lite o sen ge mig ut i det "fina" vädret.

kramkram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0