där ser man!!

Ibland så förvånar vissa människor mig...hmm!!

Jaja iallafall, idag så har vi varit på bvc. Lava väger nu 7000g och är 66 cm lång. Min lilla gumma växer =0)
Vi följde med Tina och Astrid på babysim idag...det var kul. funderar på att börja...men jag kom på att jag snart ska börja jobba så det blir nog inte så bra. Men om viktor vill så hade det varit roligt.

Innan vi var där så var jag och Lava på babysång med kusin veronika...det var roligt!! Lava Var helt slut sen när vi åkte därifrån. Nu ligger hon och snusar i sin säng. Jag ska strax oxå gå och lägga mig...ska bara se hells kitchen först...det hände ju en del i förra avsnittet så detta måste man se hehe.

Jaja nu så är det tv:n som gäller...hejhej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0