god middag..snart!!

ja jag kan ju inte säga god morgon...det är för sent för det...så det får bli god middag.

igår så hälsade jag och lava på farmor och farfar...dom bjöd på kalops...mums!! sen så lekte vi och sen var det idol. jag var sugen på nåt gott till tv:n så jag cyklade iväg till affären och inhandlade....POLLY!!! det är mitt nya beroende.Varför kan man aldrig bli beroende av nåt nyttigt hehe.

Idag ska vi tvätta...eller ja v får väl se hur det blir med det. Viktor ska ju iväg och hjälpa till hemma hos tina och fredrik. Och vi ska tvätta kl. 17 ...så det blir nog lite tajt. jag funderar på att gå ner och kolla innan vi sticker om det är nån som tvättar...om inte så ska ja nog slänga in två maskiner tvätt då. Så blir det inte så stressigt.

nu ska vi äta mellis tänkte jag. Lava ska f gröt och jag ska äta youghurt med krossade linfrö och vindruvor.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0