Korv korv, inte bra!!!

det värsta man kan äta är typ korv har jag hört. Och det är precis det vi ska äta idag *ler* jag har gjort korvstroganoff som vi ska avnjuta när viktor har kommit hem.

Vi var på hundutställning igår...det var jättekul!! massa fina vovvar överallt. Jag pratade med en grand danois uppfödare och hörde med henne om priset på valpar. Det var ju ett tag sen vi köpte boss så jag ville mest veta om priserna hade ökat och så.....hon bara skrattade när jag sa att vi hade betalat 10 000 för boss. Hennes exakta ord var...." det kan du glömma haha mina valpar går på minst 15 000- 20 000 tusen." Så där ser man.

här är lite bilder från gårdagen:

Fias favoritras...det blir nog en sådan när hon köper hund.



Fina pudlar!!! jag själv hade aldrig velat ha en men dom var ändå fina.

Min framtida hund *ler*

Detta är inte boss men han var väldigt lik honom.







Lava låg på en filt och kröp runder, det roliga var att alla trodde att hon var en valp. Dom kom fram och frågade "vad är det för ras" och sen när dom kom närmare så såg dom ju att det var min lilla bebis hehe...riktigt kul att se allas reaktioner.




Där ligger hon på marken med angus hehe



Vi var hemma hos A-B och Jocke senare på dagen.....Ann-britt fick lite lava tid *ler* hon passade bebisen medan jag och viktor lämnade luckor i billesholm.





Viktor ville inte vara med på bild hehe







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0