Pappa!

Idag var jag och hälsade på pappa. Han och romina kom hem i lördes från Mallorca och dom var så bruna och fina. Jag var uppe rätt tidigt, redan 07.30, tåget gick som sagt 8.28 från stationen sen var jag hos pappa lite över 9...går faktiskt snabbare än vad jag trodde. Vi pratade lite, jag var nyfiken om hur dom hade haft det sen skulle han till jobb så vi åkte hem. Romina har varit här nu, vi hade en del att prata om....minst sagt. Men det var trevligt att träffa henne igen, har inte blivit så mycket nu på sista tiden...vi har oss båda att skylla för det hehe.
Hon började skolan idag...första dagen.

Jag bjöd henne på lunch sen pratade vi om allt och ingenting. Lava har gått och lagt sig nu så jag funderar på att antingen göra henne sällskap eller så ska jag kolla lite tv....hm!! svårt val.

Johan och Ola kommer hit idag...dom ska väl nörda antar jag...så jag får hålla mig till tv:n idag...ska kanske gå ut och gå en runda.

Nu kom viktor så jag får väl vara social...hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0