nu är det helg!!!

nu ska jag bara klara av denna dagen sen är det helg för mig. Hela långa två dagar hehe. Imorgon ska jag hem till Fia och träffa henne och ax...sen ska jag hämta Mamma och sen ska vi till Sara och äta påskmiddag. Eller det blir inte riktigt påskmiddag..jag ska laga lasagne. Viktor och Christian ska åka upp till elmia så jag ska va lite med fia.

Nu ska jag äta en macka eller två så jag klara mig genon jobbepasset. Vi ska äta middag sen när jag kommer hem så jag får hålla mig tills dess. Kewin kommer hit ikväll och ska äta med oss så därför valde vi att vänta till ikväll.

ha en underbar dag...och kom ihåg...inga spyor på bussen *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0