god morgon!!!

Kändes som att jag fik lite sovmorgon idag, vaknade av mig själv klockan 8 och då hade lava inte vaknat än. jag låg och drog mig ett tag och sen när jag gick upp så hörde jag att hon oxå var vaken. Jag gick in till henne och sa god morgon och vad gjorde hon då, jo hon drog täcket över huvudet och ville sova vidare hehe...hon är så rolig.

Jag försökte sätta upp hyllan i Novas rum men som vanligt så får det bara inte fungera med en gång....det måste gå fel minst tre gången innan man får rätt på det. Jag och viktor kände oss rätt uppgivna igår när vi inte ens kunde sätta upp tre lister utan att det skulle gå åt *******.
Jag ska ge mig på listerna idag...försöka få upp så många som möjligt nu innan viktor kommer hem så han kan börja måla lite i hallen....o det ska bli så kul att se när det är målat.
Sofia och Christian var här igår, vi åt en god middag och pratade om ditten och datten. Christian hjälpte Viktor att odrna med en stege så han kunde spakla färdigt trappan.
Lilla Max har blvit så stor hihi..han växer så det knakar. Han kan sitta själv nu och det fick vi se hehe.
Känns inte som att Lava växer så mycket nu men det gör hon ju förstås....herregud hon ska ju snart börja på dagis.

Ionsdes så var vi hembjudna till Ann-britt och JOcke. Dom bjöd på lövbiff och hasselbackspotatis....det var riktigt gott. Skönt oxå att slippa tänka på att laga mat.
Igår så lagade jag Flygande jakob. Min kära syster har fått mig "hocked" på det hehe...och Viktor älskar det så det blir en del av det här hemma nu.
Idag kommer Tobias och hälsar på så vi får se vad jag kan trolla fram då *ler*
Jag och Lava tog en liten roadtrip igår in till stan, Jag skulle till barnmorskan för sista gången. Lilla Nova låg så fel hon bara kunde hehe, inte fixerad alls och med huvudet snett på sidan. Jag fick iallafall en tid på tisdag 14.30 till obstretisk mottagning. Så om läkarna vill så sätter dom igång mig då. Det betyder att vi kommer ha en liten bebis till nästa vecka hihi.

Nu ska jag röja lite i garderoben så om ni ursäktar.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0