idag gäller det..

idag åker vi iväg till sjukan. Hoppas att allt går bra. Så idag har jag varit uppe med tuppen...jag förbereder så gott jag kan inför eventuell avfärd. När vi kommer hem kanske vi har en liten Nova här ju hihi.

Det blev ingen målning igår (suck), färgen som vi hade här hemma var sur så den gick inte att använda. Så trött jag blir, och sen när vi skulle sätta upp elementet på Lavas rum så gick inte det heller...fast än vi hade köpt både pluggar och borr för just den väggen. Inget går som det ska här hemma känns det som. Viktor var rätt uppgiven kan jag säga, det förstår jag...det har bara varit saker som har gått emot honom hela tiden under detta lilla projektet.
Men jag tänkte kolla upp om det fanns några andra sorters hänganordningar till elementen....det måste det väl finnas...jaja det märker jag väl.
Hyllan kom upp på Novas rum iallafall...och jag satte upp listerna runt en lucka där oxå. Sen slipade jag lister och städade igår...så JAG fick iallafall lite gjort hehe.

Jaha nu hörde jag att Lava stängde av tv:n...hon ville väl inte se händige manny längre hehe. Hon ska hem till Farmor idag så dom får leka lite. Lufsen ligger just nu under sängen och morrar på Lava...det ska bli rätt skönt när han åker hem. Inget illa emnt men det är ändå rätt anstängade att hela tiden säga till dom två. Om inte Lava springer efter honom och drar honom i svansen så springer han efter mig och svansar, sen när lava kommer så morrar han.....suck suck suck!!! det känns som att man upprepar sig hela tiden....NEJ NEJ nEJ hela tiden.

Vilket oväder vi har haft det inatt. Vår stege hade trillat ner på vår cykel såg jag....inte bra...hoppas den klarade sig bra ändå. Nu ska jag packa Lavas väska som hon ska ha med sig....men ni får ha det så bra idag...blir det ingen bebis så uppdaterar jag er senare.
kramkram

Vi är väl inte blyga hehe..



Gammelfarmor och Lava =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0