ingen bebis!!

nähä dom ville visst inte sätta igång mig idag....det var som jag trodde. Jag kom in och gjorde ultraljudet...konstaterade att hon mådde bra och att hon vägde ca 3700 kg. Sen gjorde läkaren en svepning på mig...inte det skönaste jag har varit med om men det kanske kunde sätta igång mig så vi gjorde ett försök. Sen fick vi gå in i ett annat rum och göra ett CTG...det är för er som inte vet när man mäter bebisens rörelser och sammandragningar. Allt var bra så dom sa att vi fick ha en ny tid på torsdag.

Mamma ska passa Lava på torsdag när vi är där inne. Jag tror ju inte att dom sätter igång mig då heller men sen vet jag ju inte hur länge man får lov att vänta. Jag hade ju velat åka till ullared på lördag...verkar inte som att det kommer hända. Lava börjar ju dagis nu den 6 så jag vill gärna ha handlat hem lite saker till henne innan dess.

Imorgon kommer lite cashi cashi...då blir det till att betala räkningar och sen ska vi festa för det som blir över. Haha det hade ju varit en trevlig tanke men tyvärr är det allt det blir oxå....en tanke. Nä vi har hål att stoppa dom pengarna i.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en stor skål glass och titta på naturprogram...mumma!!
ha en trevlig kväll
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0