ja se det blåser....

tror hela taket ska flyga av hehe....undrar när det ska ge med sig.
Så nu var räkningarna betalade och klara, nu har jag gjort dagens goda gärning hehe. Vad händer mer idag då?
Jag ska spakla lite på en vägg där uppe...elementet trillade igår när viktor målade så den ena väggen som han hade målat blev lite förstörd.
Sen tänkte jag borra upp gardinbeslagen i lavas rum så det är klart sen.

När viktor kommer hem så blir det väl målning för hela slanten hoppas jag. Jag funderar på om jag ska sno bilden och sticka iväg och handla lite saker till tösernas rum...typ en matta och gardiner eller nåt. Det ser ju så mycket hemtrevligare ut då.

Det har inte kännts nåt alls inatt...inga värkar och inga sammandragningar direkt. Så den där svepningen var nog inget för mig.
Gud vad tråkigt vädret är....man blir ju helt moloken.....lite sol hade inte skadat. Syster Romina åker till Kreta idag....hade grna följt med till värmen. Måste vara skönt att bara sticka nr det är sånt här skitväder.
Hon kommer nog sen och hämtar sin jacka så jag får fråga henne då.
Nä om man skulle slänga sig på soffan och titta på disney playhouse.....det lutar åt det iallafall.

ha det så bra idag i blåsten...håll i hatten hehe.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0