varför händer det inget...

jag överlever men mer än så är det inte. Nu är inne i vecka 41+1 och det börjar bli lite tråkigt. Jag värderar verkligen tiden som jag har med lava nu innan lilla Nova kommer men samtidigt så vill man ju se det lilla livet.

Idag har jag klippt gräsmattan...Lava hjälpte till genom att springe bredvid och skratta hihi...hon är rolig hon. Sen så lekte hon vid bassängen ett tag......dyngsur var hon sen. Vi mös till det med pannkakor till lunch och sen lade vi oss och läste saga o vilade middag. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Där är ju lite att göra på ovanvåningen, tyvärr så blir det för svårt att fixa med saker där uppe när Lava är med. Vi har ju fortfarande inte satt upp grind där uppe, Viktor vill bli klar först innan vi borrar upp den.
Älsklingen var där uppe och spaklade igår.....nu är det väl slipning som gäller...mindre kulför mig som ska städa...men vid detta laget skiter jag verkligen i hur skitigt det blir....bara det blir klart snart.
På fredag ska jag iväg och köpa säng till Lava..om inte Nova har kommit förstås.
Har börjar ställa in lite grejer på hennes rum men elementen är fortfarande int e uppe så det känns väl lite sisådär att inreda när rummet inte helt klart.

Vi åker till Mörarp idag och blir bjudna på middag...ska bli skönt att slippa laga mat för en gångs skull hehe.
Ha det nu så bra allihop....kramkram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0