snart är det jul!!

bara drygt två veckor kvar nu...gud vad tiden springer iväg.

Idag har vi varit på karlslundsbadet med barnen. Anna och Peter och Adam var oxå med...det var väldigt roligt. Man mår som sagt så bra när man gör nåt med barnen och ser att dom uppskattar det så mycket. Nästa helg så blir det nog bad igen och kanske busfabriken hihi.
Lava Badade själv i den stora bassängen, ja alltså viktor var ju med henne men hon hade egna puffar på armarna så hon simmade/flöt själv hehe.
Nova somnade efter ett tag..det var nog rätt krävande för henne.
Vi åt en god lunch där, nästa gång ska jag nog ha med mig mat själv...det var ändå rätt dyrt där.

Ann-britt och Jocke var här innan. Dom drack lite kaffe och lekte med barnen. Jag var helt slut efter badet så jag orkar typ ingenting nu. Viktor däremot ska sätta igång och baka nu hehe...klockan 7 på kvällen. Jaja han får göra som han vill bara han städar upp efter sig.

Nu ska jag gå upp och lägga lillfisen...hon är nog oxå rätt trött efter dagen.
Imorgon ska jag och Fia åka in till stan och hälsa på Anna....vi tänkte åka pulka men snön har ju försvunnit nu =0(
Det blir nog en promenad i parken istället, sen bjuder Anna på middag...mums!!!

Ha en bra kväll////god natt

Kommentarer
Postat av: Romina

Du syrran..nu får du börja lägga in bilder på din blogg.De blir för tok mycket text bara ;) haha ..roliga och fina bilder livar upp de lite :) pusss<3

2010-12-14 @ 18:10:10
URL: http://romina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0