god morgon!

Jaha då är man uppe sen 40 minuter tillbaka. Lava springer runder här hemma för fullt. Hon har inte lyckats trilla och slå sig..men jag känner på mig att snart är den dagen här. Hon är jätte duktig och tar för sig när hon trillar men det finns ju ändå vassa kanter lite här och där.
Håller på och tvättar nu, det var verkligen behövligt hehe. Hoppas bara att vi blir klara med all tvätt innan vår tid går ut (gud vad jag längtar efter en egen tvättmaskin).

Har precis betalat våra räkningar..en härlig känsla!! så nu sa jag äta en välförtjänt frukost. Jag får se om jag får ner den, mår ju fortfarande illa på morgonen. Viktor ligger fortfarande i sängen men han ska alldeles strax upp, han får ta lava medan jag är nere med tvätten.

Idag ska vi nog bada....ska bli mysigt! sandra skulle visst bjuda på lunch..tackar!!!

ha en underbar dag allihopa//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0