hejhej!!

vilken natt vi har haft...herregud! lava vaknade...ja jag vet inte vad klockan var men vi gick iallafal och lade oss då så hon måste ha varit iallafall 01.00. Först tyckte vi att det var roligt och försökte gömma oss för henne..men sen när vi fattade att hon inte skulle somna om så var det inte lika kul. Hon ville verkligen inte somna om, det känns som att vi prövade allt. ill slut så somnade hon..jag har ingen aning om vad klockan var då. Det kändes som att jag precis hade slumrat in när viktor skriker "katterna har kissat i sängen", jag stutsar upp ur sängen och sänder lampan...som tur var så hade nån av den "bara" kräkt i sängen, men det kan man ju inte hjälpa så det gjorde inte så mycket. Vi fick byta lakan och sånt och tvätta madrassen....MEN....jag hade en känsla ändå av att dom hade kissat nånstans. Sen så ser jag hur våra kläder ligger nerrivna på golvet...jag visst redan vad som hade hänt innan jag gick dit till dom. Blir sååååå trött!!!!! och vi som inte har tvätt tid förrän på torsdag....ja det blev till att lägga kläderna i badkaret och sen tvätta golvet oxå.
Jag antar att det var för snöigt och kallt igår för att dom skulle göra sina behov. Sen när vi hade gått och lagt oss så kom dom väl på att dom var kissenödiga ändå.
Viktor gick runder här och svor!!! sen när vi äntligen var färdiga med allt så skulle vi lägga oss igen...men nej då...då vaknade lava!!! Viktor gick och gjorde välling till henne sen somnade hon som tur var om.

vilken natt!!!!

jag är i valet och kvalet om vi ska iväg och bada idag.....jag vet att viktor gärna slipper men jag vill verligen göra nåt med lava. Känns som det var skitlängesen. Jaja vi får väl se vad han säger när han går upp.

kör försigtigt idag!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0