jag vill ha godis!!

åh! va jag är sugen på godis. Vi var hemma hos sabina och lämnade våra nya fönster igår och då bjöd hon på en bit toblerone..det var sååå gott och nu kan jag inte sluta tänka på godis eller rättare sagt toblerone!!!

Fia och Christian var här igår, vi bjöd på en ny rätt. Jag hittade den i nya buffé tidningen, det blev en pasta kyckling rätt..blev gott men lite smaklöst!! nästa gång blir det lite mer salt hehe.
Gud vad det snöar nu..känns som det alltid kommer vara vinter just nu.
Vi provade att lägga lava lite tidigare igårkväll, det gick väl sådär..hon somnade ju efter ett tag men det tog en stund. Det känns som det är ett måste, annars sover hon för länge..haha det trodde jag aldrig att jag skulle säga.
Lava vaknade lite över 7 idag så det funkade ju antar jag.

Jaha vad händer idag då, ja om man tittar ut genom fönstret så säger det INGENTING...jag vill inte gå ut i detta vädret.
Just nu tittar jag på top model..lava sover middag och vi väntar på att viktor ska komma hem.
nä nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mer....jo förresten...om nån känner för att vara barnvakt den 8 mars mellan 12 och 13.30 så hör av er...kom på att lava inte får följa med på ultraljudet så jag måste hitta en barnvakt.
så om ni känner för det så hör av er!!

kör försiktigt allihop och håll tummarna för att snön har försvunnit till på måndag///kramkram

Kommentarer
Postat av: Bodel

Du får gärna komma hit med henne. Det hade varit kul att ha henne. Kram

2010-02-19 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0