jäkla internet!

vårt internet har leat nere nu i 4 dagar och nu när jag ringer supporten så bara fungerar det..helt jälka magiskt. jag blir så trött.

Lava har blivit jättegnällig och skrikig...inte samma barn som innan. men men det går väl över, varför ska vi hade bättre än nån annan..eller hur?
Hon vill vara uppe och bli buren hela tiden..och när vi sätter ner henne så bara skriker hon. Hon är fortfarande lite förkyld, fast nu är det mer hostan som spökar.

Hon gick två steg häromdagen helt själv hihi, tyvärr så var inte jag hemma...jag var på jobb..viktor ringde och berättade den glada nyheten. nu är det inte långt kvar.
Vi ska snart iväg och hälsa på sandra och lova....får se om lillskiten blir lite gladare då *hoppas*

japp men nu ska hon äta, jag skriver mer sen. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0