nu går det undan...

...lava ställer sig upp själv nu, gud vad fort det går nu. Hon gick sina första långa steg i torsdes och nu går hon praktiskt taget hela tiden.
Viktor mår bättre idag, fast nu sa han iochför sig att han började må lla igen..jaja det går förhoppningsvis över. Det känns som alla har vinterkräksjukan nu. Ann-britt fick visst oxå en släng nu.

Jag kan inte hitta min kamera så tyvärr blir det inga bilder förrän jag hittar dom. Jag kan ju ta gamla bilder men det är ju inte kul.
Ni får ha tålamod så länge. Imorgon ska jag, Lava, Sandra och Lova åka och bada...det blir lerberget som sist. Ska bli kul att se hur lava är nu när lova är med.

Nu ska jag titta lite på tv och sen ska jag försöka få en god natts sömn, jag har lite ont i ryggen efter att ha sovit på soffan inatt.
kramkram och krya på er ni som är sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0