nu har vi varit och badat =0)

jag å va kul vi hade det. Lava var lite tveksam först men sen tyckte hon det var kul. Lava passade på och dyka oxå hehe...och det gick faktiskt riktigt bra för att aldrig ha gjort det.
Det var ungefär 31 grader i vattnet och dom hade två bassänger med varmt vatten...jätte mysigt. Det var skönt att göra nåt alla tre, hela familjen.
Lava blev lite frösen sen efter ett tag men då gick vi och satte oss i bubbelpoolen och då tinade hon upp ganska snabbt. Hon tyckte det var kul med bubblor hehe.







vi stannade i underfär 1,5 timme...väldigt länge för att vara första gången för lava. Men hon verkade tycka det var kul hela tiden. Efter ett tag så kom det fler människor och alla tyckte att lava var jättefin i sin nya baddräkt. Lava tycke om att titta på alla barnen....hon hade inte alls tid med oss hehe.
jag satte henne vid kanten sen for hon iväg...hon kröp en bit och sen tittade hon bak så att vi var kvar, Hon ville krypa fram till flickorna som satt i bubbelpoolen..men viktor hann före och tog henne hehe.
Herregud vilket jobb det var sen när vi var klara och skulle in och uscha och göra vid oss. För det första så var det svinkallt när man kom in i omklädningsrummet. Så det var sanbba ryck in i duschen, vilket inte var så jätteenkelt när man hade lava under ena armen och schampo, handdukar, blsam under andra. Jag duschade lava först sen fick jag sätta ner henne på golvet och så fick jag ta en snabbdusch, jag passade på och spruta lite varmt vatten på henne så hon inte skulle frysa...då skrattade hon.











det var jätteskönt sen när vi kom hem, lava somnade i bilen och snusade så gott. Jag var inte hemma så länge, jag stack iväg till familia och träffade Romina. Vi fika lite och tittade i affärer...trevligt att träffas bara hon och jag. Jag köpte en fin tröja till viktor, det är så roligt att köpa grejer till andra..inte till en själv. Jag ska nog vänta med att köpa kläder och sånt till nästa lille bebis är född....vet ju inte hur man ser ut då haha.





imorgon bär det iväg till farfar Gert...kl 10 ska vi vara där...jag ska köpe med mig semlor haha så får pappa spel (vet ni hur många kalorier det är i semlor) haha. ha en bra kväll///kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

ser mysigt ut. Lava verkar trivas bra i vattnet. kram

2010-02-04 @ 16:54:03
URL: http://annbrttjockes.blogg.se/?tmp=17215334
Postat av: Emma

Va mysigt! Vi har börjat införa som "tradition" att varje fredag åka och bada och basta i Billesholm. Anton älskar det! Kram

2010-02-05 @ 11:58:47
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0