ont!

först ett STORT grattis till Jenny och David som snart ska njuta av en resa till varma mallorca....jag tror starkt på att det var mina två röster som gav er segern hehe *ler* nä men grattis verkligen, det förtjänar ni.

Sen nåt som inte så så jättekul. Nu när jag slutade jobb så ploppade det liksom till när jag satte mig i bilen. Jag skulle rätta till mig lite och då strålar det smärta upp i ryggen och ner i låren. Jag har fått foglossning...igen! jag trodde inte att jag skulle få det redan. Nu sitter jag så fint och försöker skriva ner en rad eller två innan jag ska lägga mig. Jag tvivlar starkt på att jag åker till jobb imorgon. När jag var gravid med lava så höll det i sig i minst två dagar..alltså när det var som värst. Man kan ju hoppas på att man får bättre imorgon....hoppas!!!

nu ska jag tycka lite synd om mig själv....va kul förresten att den lokala kändisen Erik Saade gick vidare i melodifestivalen...grattis till han oxå.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0