snart till jobb!

ja jag känner mig faktiskt pigg idag =0) jag och lava gick upp klockan 7.50 idag, hon höll låda till klockan var 01.30 igårnatt...mindre kul. Jag tror att det blev lite för mycket för henne igår när hon och viktor var iväg.
Så nu verkar det som att hennes förkylning har kommit tilbaka (suck), det betyder att dom två stannar inne idag.

Just nu så ligger viktor fortfarande i sängen, lava sitter och tittar på tecknat och jag börjar bli lite stressad över att jag snart ska vara på jobb. Jag sitter fortfarande i mina myskläder hehe. Det blir lite 219 idag med men annars blir nog dagen rätt lugn. Inga fyllon på morgonen, dom flesta har redan åkt hem när jag börjar. Sen slutar jag 19.20 så jag slipper alla ungdomar som ska ut och festa...skönt!

Ikväll är det melodifestivalen...jag kommer hem precis i tid till det..ska bli skönt att slänga sig i soffan och bara vara.
Japp men nu måste jag skyndamig...ha en bra dag idag och glöm inte att hälsa på din busschaufför =0)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0