hejhej!!

jag får så fina bilder på min tös!!





kul att leka i leksaksbacken!!

Sofia och Max

Christian



jaha då får jag väl skriva lite här då. Förlåt för att jag inte har varit inne på ett tag...det var en vecka och två dagar sen..det känns inte som så länge. Jag har tagit lite nya bilder på Lava s¨se ocj njut hehe. Fia och Christian och lila max var här och hälsade på för nån dag sen så då passade jag på att ta lite bilder på dom.

Lava har fått sin fjärde tand nu..den första framtanden..haha nu kommer hon inte att vara en liten bebis längre..inte med en stor framtand iallafall. Men hon kommer alltid att vara min lilla bebis. Hon ville inte sova middag innan så efter ett tag så tog jag henne i famnen och lade oss i sängen och så somnade hon som en stock...så mysigt att bara ligga och mysa lite. Man får ju inte så mycket av det nu för tiden när man jobbar.

Idag ska vi hälsa på Kusin Mickael...han har tagit sin examen i prästyrket....så nu ska vi dit och fira honom lite. Vi ska först inom väla och hitta en present till honom. Känner egentligen inte för att gå på väla idag men vi har väl inget val. Usch! vad jag mår illa nu...måste verkligen äta nåt...men vad!! vi har inget hemma...det är öken i våra skåp.

Vi har köpt den nya bilbarnstolen nu...jättefin är den och mycket bättre än den förra. Lava satt lite inklämd i den gamla tyckte vi så det var dags för den nya. Det är myckjet lättare att spänna fast henne oxå och hon sitter riktigt bra i den.
Jag och viktor har diskuterat fram och tillbaka om vi verkligen ska köpa en tvillingvagn..och jag tror nog att vi hoppas över det. Det är rätt mycket pengar vi ska punga upp med då ocjh som läget är nu så är det rätt tajt med ekonomin som det är. Det måste ju finnas en alternativ som är billigare menar vi. Några förslag?? Jag har funderar på att köpa en sån här bärsjal...och om man har en sån så kan ju bebisen ligga i den odh lava i vagnen när man är ute och går. Annars så får bebisen ligga i vagenen och lava ha sulkyn som vi fick av Sabina och Adrian....nåt måste man väl kunna göra.

Låt se, vad har hänt mer?? jo jag ska iväg och köpa inbjudningskort till lavas kalas...ska bli så kul...jag har planerat och haft mig...det är ju hennes första kalas så det ska bli bra minsann. Tyvärr så kan vi inte bjuda alla vi vill..lokalen vi har hyrt rymmer bara 30 personer så vi får vara sparsamma med inbjudningarna. Det blir bättre nästa år..så har vi ju lite mer plats hehe.

Nu är det bara 5 månader kvar till vi flyttar...ojojoj vad tden flyger iväg. Innan vi flyttar så ska vi hinna med en 50 års fest, en barnkalas och en massa andra grejer...innan vi vet ordet av det så kommer vi att bo i ett hus. *längtar*

Nä nu vet jag inte om jag ska springa på toa eller om jag ska äta.....usch!! det är inte alltid kul att vara gravid.
Förresten igår när jag jobbade så körde jag til landskrona och vem såg man då om inte....HENKE LARSSON...jag vet det är säkert jättemånga som har sett honom...men det är så konstigt att se han helt privat...han gick där i sin stora dunjacka och frös...skulle frågat om han ville komma in och värma sig hehe.

ha det najs alla....kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0