Så ingen mer stol på morgonen!!

Jag kom på lava med att hålla på att klättra ur stolen imorse...så det blir inget mer sånt på morgonen. Annars är det så skönt att kunna sätta henne i den medan man göra vad man ska. Vågar inte ens tänka på vad som kunde ha hänt om jag inte hade sett det.

Våra fönster som vi beställde i september har fortfarande inte kommit så jag skickade ett mail till dom. Vet ni vad dom svarde "vi har inte fått nån beställning från er" vilka idioter. Det är väl klart att vi har beställt dem. Jag kommer ihåg att jag skickade vår adress och mitt ersonnummer och allt. Men men nu får vi beställa dom IGEN. Hoppas att dom kommer snart eller iallafall till vi flyttar.

Idag blir en kort dag...då jobbar jag bara till 19 hehe. men jag kommer iallafall hem till lava ska lägga sig...mysigt!!
Usch vad tråkigt att titta in i vårt kylskåp...är är typ ingenting..vet inte vad jag ska ha med till jobb idag. Skorpor och vatten typ hehe.

ha det så bra idag///kram

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jaha, då har Lava tagit ett nytt steg i sin utveckling och sätter ny fart på sina föräldrar.

Gick det bra på hemvägen i söndags?

Kram

Maggan

2010-01-12 @ 15:41:33
Postat av: Hanna

Hej! Nu har vi oxå hittat till bloggen. Tack för i helgen, det var trevligt att träffa er. / Hanna och Petter

2010-01-12 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0