vilken dag!!!

Hahaha nu ska ni höra, igår så jobbade jag rätt sent som vanligt. För att få tiden att gå lite fortare så ringde jag romina och frågade om hon ville följa med på en runda, det ville hon. Problemet var bara att jag pratade för myckt med henne och glömde liksom bort vart jag körde. Inte bara en gång uten typ tre gånger. Det är så roligt att se folks reaktioner när man kör lite fel..hela deras värld går typ under hehe. Idag lovar jag att köra helt felfritt!!!

Idag jobbar jag till 23.34 så det blir rätt sent idag oxå...men imorgon så slutar jag redan kl 20.00. Jag börjar komma in i jobbandet nu, är inte lika trött om dagarna. Det enda som jag fortfarande tycker är jobbit är att jag inte kan vara hemma när lava ska gå och lägga sig. Vill ju vara hemma och säga god natt till henne.

Jag känner verkligen att man uppskattar tiden mer nu när man jobbar...som jag får med lava och viktor alltså. Nu till helgen ska vi åka till borås...ska bli skönt att få vara lite ledig..och bara få mysa med mina älsklingar.
Nu ska jag snart äta lite rester från igår sen bär det iväg till jobb. Viktor är iväg och lämnar sin lönelapp, det är en fördel om vi får lite pengar nästa månad hehe. Vi ska ju köpa ny bilstol  nu när vi får pengar, den går på ca 3100 kr så pengar är en nödvändighet. Det ska bli skönt att slippa bära runder på bilstolen hela tiden. Hoppas bara att dom har den i rätt färg nu när vi ska köpa den, vi kan förbeställa den men vi väntar nog och chansar.
julgardinerna har åkt ner nu...nu är julen över hemma hos oss...skönt!! viktor skrattade när jag satte upp dom gamla gardinerna...dom var ju skryngkligare än ett dragspel...haha men jag pallar inte ställa mig och stryka nu. Det får se ut som det gör till vi flyttar *ler*

ha det så bra allihopa!!! kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0