Bilder från mobilen





































jag har fört över lite bilder från min mobil till datorn...här ser ni dem. Nästan alla är på min underbara ängel.

Lava har blvit lite krasslig igen =0( hon hade feber nu när jag kom hem och var snorig. Efter ett tag så fick hon en panodil supp. Viktor vägrade ge henne den efter att jag berättade var den skulle in hehe...så jag fick ge henne den, visst inte att dom var så hala dom små rakarna.
Nu håller jag helg, är ledig ända till tisdag..alltså jag ska jobba på tisdag.
På måndag bär det iväg till ultraljudet, hoppas verkligen att lava är bättre tills dess. Imorgon ska vi på kalas, innan dess så ska jag iväg och handla hem lite saker till på söndag...då fyller jag ju år.
Jag ska ha öppet hus för er som vill komma. Jag bjuder på kaffe, läsk, tårta och kakor =0)

Nu går lava runt här, den där panodilen verkar hjälpa hehe. Nu ska jag ägna mig lite åt min flicka...mysa med henne, har ju saknat henne hela dagen. Inte kul att jobba när hon är dålig.

Ha en bra kväll/// njut av dem fina bilderna...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0