god kväll!!

Jäsp! börjar bli lite trött nu...men ska snart gå och lägga mig så det är väl bra antar jag. Jag gick upp 4 imorse och var svin trött...jag piggnade till sen när jag hade varit uppe ett tag och sen åkte jag till depån. Jag kände mig rätt pigg så jag tog inget kaffe...stort misstag. Jag hade kört ett tag när jag kände hur ögonen började bli tyngre och tyngre. Riktigt obehagligt var det men jag klarade mig hela vägen till helsingborg där jag fick springa in på pressbyron och köpa en latte....alltså det är ju skitfarligt att vara så trött. Men vad ska man göra när man redan har börjat köra, ska jag ringa till depån och säga "du jag stannar bussen nu för jag måste sova en stund" eh! nä det funkar ju inte direkt. men samtidigt så måste man ju känna att säkerheten går före.
Tänk om man skulle köra av vägen med 40 personer i bussen...bara för att man inte stannade bussen och tog lite luft...jag hade ALDRIG förlåtit mig själv. Ska ta upp detta med Chefen imorgon när jag har slutat...för så här funkar det inte...nu när jag är gravid oxå så är jag tröttare än vanligt. Vi får väl se vad han säger hehe.

Nu ska jag borsta tänderna sen går jag och lägger mig...hoppas jag somnar snabbt!!!

PS. jag kände bebisen i magen idag, kändes lite overkligt eftersom vi inte har varit på ultraljud än =0) DS.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0