har inte tid tyvärr!!

nu denna veckan har jag jobbar jättedumma tider så jag har tyvärr inte hunnit skriva nåt i bloggen.

Jag jobbade till 24 igårnatt eller inatt ska jag väl säga, riktigt drygt! Idag ska jag bara jobba till 21.46 tror jag, men det blir ju ändå sent. Det är inte det första jag tänker på när jag kommer hem att blogga hehe.
Nu står lasagenen i ugnen och blir snart klar så jag hinner äta lite innan jag ska till jobb.

En rolig/störig hädelse igår, en dam stog i kön till pressbyrån och jag stod bakom henne. Den här damen suckade nog riktigt högt 1000 gånger kändes det som...riktigt irriterande...jag menar jag har själv jobbar i affär och jag vet att ibland bildas det köer om man är själv i kassan. Det brydde sig inte den här damen om utan fortsatte stöna och sucka. Till slut fick jag nog och sa; du vet att det finns två andra ressbyrån här på knutpunkten...gå till deem om du inte har tid att stå i kö. Hon tittade på mig med en väldigt besvärad blick och sa sen "det är inte meningen att man ska behöva stå i kö en en halv evighet för at få en dricka" jag men hon gör säkert sitt bästa och det går inte snabbare för att du står och sucka.det gör bara situationen mer jobbig menade jag på...hon beslutade nog sig för att gå till dom andra affärerna för hon ställde sn dricka och marscherade ut därifrån. Jag kan inte hjälpa det men jag vet själv hur irriterande det är med sådana människor...jag menar vill dom stressa sig igenom sitt liv så gör då det.

imorgon ska jag och sandra äta lite frulle med sara och adam...ska bli trevligt. sen efter det så är det jobb igen.
Här kommer lite bilder:























ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Bodel

Detta är ju den vanliga Lava som vi vill se

2010-03-18 @ 12:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0