lite nya bilder









Så här såg lava ut nu när hon hade hög feber och var dålig...min lilla snutta!! men nu mår hon mycket bättre!





Lava ligger inne i kattställningen och är skitförbannad för hon inte kommer ut haha....





Mammas lilla nakenfis...här ska hon precis klova i ett bad med pappa...pappa ville inte vara med på bilden hehe







så här såg lava ut precis innan hon slog sig...hon hade det jätteroligt men så givk jag ifrån en liten stund och sen hörde jag ett duns....och det här blev resultatet:





fin fläskläpp hon fick...men nu är hon lika glad igen.
kram på er alla


Kommentarer
Postat av: ROMINA

Fina bilder, men snälla älskade syster ha inte naken bilder på min älskade systerdotter! Vill inte att äckel ska ta bilderna från din blogg,vilket de kan göra på ett klick!Och ha de till sjuka saker, sånt händer varje dag liksom. puss love you

2010-03-12 @ 21:00:00
URL: http://romina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0