nu vill jag vara ledig!!

gud vad bebisen sparkar nu..eller flickan ska jag väl säga.  hon vill INTe att jag ska köra bus nu längre, börjar sparka som en galning så fort jag sätter mig och börjar köra...jobbigt. Nu har jag börjat få lite problem med kisseriet oxå, har ju inte så många raster och nu måste jag verkligen gå på toa när nöden kräver det. håller jag mig för länge så får jag jätteont i magen. Ska prata lite med barnmorskan om detta när jag träffar henne nästa gång. Jag ska inte träffa henne förrän den 11 april..det är ju skitlänge tills dess, jag tror inte att man går liika ofta nu när det är andra barnet.
Jag letar efter flicknamn som en galning nu...men viktor bara säger nej till allt...känns som en repris från förra gången.

imorgon ska jag ut och promenera med lava lite, jag var och hämtade slangarna idag så nu strax ska jag ge mig på en isättning. hoppas verkligen inte att det är hål i denna slangen nu.

känner mig trött nu....viktor och emil spelar tvspel så dom har tagit beslag på tv:n. så nu får jag roa mig framför datorn istället...jippi!!! orkar egentligen inte men vad gör man inte för sina bloggläsare.
Snart är det dags för lavas kalas...ska bli kul. jag ska uväg imorgon innan jag ska till jobb och handla hem lite ballongen och dukar m.m.
ja just det, ifall ni inte vet va ni ska köpa till lava så ska vi börja samla på disney klassiker till henne...så köp en sån om ni vill. vi har inga för tillfället så ni behöver inte vara rädda för att köpa dubletter hehe.
Hon var så go nu när jag kom hem...sken som en sol och gav mig en jättekram följd av en blöt puss. Gud vad jag älskar min lilla flicka...hon är verkligen det bästa som har hänt mig.
Ibland undrar jag om jag verkjligen kan älska ett barn tlill så mycket som jag älskar Lava.....men det kan jag säkert.

imorgon är det desperate housewifes...och jag jobbar..IGEN!!!! det är andra avsnittet som jag missar...jäkla skit.
tur att jag har fia som spelar in det till mig hehe.
nä nu ska jag nörda mig lite till på fejjan sen är det sängen för mig....go natt på er alla...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0