skatten kommer snart!!

japp nu kan man kolla hur mycket man ska betala alt. få tillbaka i skatt...hehe gött!! jag skulle få tillbaka 4800 kr och viktor 4000 kr...så det blir en välkommen slant till vårt huskonto. Känns bra att vi har fått lite oväntade i nkomster istället för oväntade utgifter...för det kommer hela tiden känns det som.

Gud i himmelen vad trött jag var igår när jag körde sista rundan upp mot höganäs..inte bra!! sen skulle jag köra tillbaka hela vägen till deepån och sen hela vägen hem...sjukt trött var jag när jag kom hem..som tur var så sov alla här hemma då så jag behövde inte vara särskilt social hehe.

Idag jobbar jag inte så länge som tur är. Tänkte att jag skulle åka och handla sen när jag kom hem. Behöver inhandla lite till kalaset på lördag...ballonger och sånt.
Lava fick sin present från Sandra och lova idag..det blev en klänning och tre max böcker...tack så mycket!!!

Nu ska jag slänga i mig en macka eller två innan jag ska iväg till jobb, det blir en näringsrik middag hehe.
kramkram allihopa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0