tack för igår!

Tack allihopa som uppvaktade mig igår...jag hade jätte trevligt. Det ska bli sååå skönt sen när man fyller år och man kan bjuda många flerutan att vara rädd för att huset ska fyllas till bristningsgränsen. Det blev lite trångt men det gjorde inget.
Lava var tyvärr dålig hela dagen igår och idag så hon var inte mycket för att visa upp sig. Vi var på vrdcentralen idag och fick bekräftat att det var öroninflammation hon hade. Så nu har vi fått medicin och host dämpande medel till henne. Just nu ligger hon och sover så gotti sin säng. odel och uffe passade henne när vi var på ultraljudet men det verkade vara svårt för henne att komma till ro. Som tur va så somnade hon nästan precis innan vi skulle gå och vaknade inte förrän en timme senare..så det var ju bra och skönt för både henne och bodel och uffe hehe.
Vi var ju som sagt på ultraljudet och vi fick bekräftat att det var en liten flicka som låg i min mage...bara EN hehe.
Det var lika kul som det var första gången, denna gången kunde jag känna bebisen eller förlåt HENNE i magen när man såg att hon rörde sig...mysigt.
Så nu blir det till att sortera kläder...vad man vill ha och vad man helst blir utan. Så är det någon som vill ha eller behöver bebiskläder så kan ni ju höra av er...för sen när vi har sorterat klart så vet vi inte ritigt vad vi ska göra med resten. Vill ju helst inte slänga det, där är mycket fint kvar.

Bodel och Uffe bjöd på middag nu när vi var där...det blev vildsvin..väldigt gott. Lava fick till och med smaka och hon verkade tycka om det. Tack så mycket för hjälpen idag förresten...det var väl behövligt. Nästa gång ni passar henne så är hon nog lite piggare hehe.

Jag ska nog försöka få i lava lite met sen...hon har ju inte ätit nåt direkt på snart 4 dagar...känns inte så bra. Vi får se vad hon får serverat. Hon har fått sina smothies att suga på och det har gått hem men det är ju inte mycket fett eller protein i det...nä riktig mat ska det va.
vad händer annars idag då...jo viktor ska ada nu och jag ska dyka ner i två mamma tidningar. Det blir med andra ord lugnt!! Vi tänkte egentligen åka till mörarp och hälsa på Ann-britt och Jocke idag men nu när lava är så dålig så avstår vi nog.

Vi missade vår tid hos bilmecke idag, lava har tagit upp all vår tankeverksamhet så det hade vi helt glömt bort...men vi fick en ny tid imorgonbitti..hehe så viktor får gå upp och köra mig till jobb imorgon...jag börjatr jobba 4.42 hehe. Lite mindre kul för lava..men vi måste ju laga bromsarna...det kan ju bli farligt annars.
japp men ni får ha det så bra allihopa så hörs vi väl imorgon...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0