vill inte jobba idag!!

viktor ska iväg på äventyr och jag vill följa med. Han ska åka och hälsa på sin farmor och farfar och tar lilla lava med sig. Sen ska Ann-britt och Jocke passa henne ett tag medan han hjälper emil med sin bil.
Och jag får jobba till halv ett inatt...jippi nästan alltid. Det blir en lång dag för mig idag. Jag håller på att förbereda maten som jag ska ha med mig...det blir kyckling creamy curry med ris....ska blir mums!! Just nu sitter jag och mumsar på en pizzasallad...det är gott det med men inte särskilt mättande. jag får slänga i mig en grov macka innan jag åker. Tänkte vara snäll och skjutsa mina älsklingar till Mörarp.

Lava har varit lite gnällig idag men det beror nog på att hon knappt sov nåt alls innan idag. Så ha det så kul Ann-britt hehe...nä hon är säkert glad sen.
Ska faktiskt bli skönt nu när jag blir ledig snart...vill vara mycket mer med Lava än vad jag är. Det händer så mycket i hennes liv just nu. Hon utvecklas hela tiden och jag känner inte att jag hinner med. Nu har hon börjat prata mer..eller försöker iallafall hehe, Viktor sa HALLÅ igår och då försökte hon oxå säga det haha...så gulligt det lät. Sen säger hon Nej och Ja medan och antingen skakar eller nickar på huvudet.

Det verkar inte som att vi får nån pool när vi flyttar in ändå =0( den blåste iväg i förrigår så det blev ett hål i botten på den...så den är nog rätt så oanvändbar just nu. Jaja ännu en grej att spara till hehe...vi som är så rika *ler*

nu ska jag kolla till maten...men ha en solig dag på er...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0