regn!!

Gud i himmelen vad det regnade imorse. Jag skulle gå med Lava till dagis ju och det var verkligen inte kul. Jag har varken regnställ eller gummistövlar. Jag måste ha sett rätt rolig ut när jag kom dit...som en dränkt katt.
Idag kommer Ann-britt och Jocke hit...vi ska bjuda på middag. Det blir thaigryta..mums!!

Mamma skulle titta in vid 2 tiden. Hon har köpt ny bil å hon ville visa upp den..sen hade hon köpt nåt till Lava oxå.
Jag tycker att det är så skönt att vi har kommit närmare alla nu när vi flyttade. Mycket mer besök och det känns som man har fått bättre kontakt med alla.

Nova sitter här i mitt knä nu...hon var lite kelesjuk hehe. Inte det lättaste att skriva när man har henne här.
igårvar Fia här...det var desperate housewifes ju. Vi drack en nyttig bärdrink (fia tränar ju så man kan inte ha en massa godis här).  Viktor tog Nova eftersom hon inte ville somna...så jag kunde se det utan störningar. Så nästa tisdag blir det jag som åker hem till henne.

ha en underbar dag///kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0