jobbigt!!

usch!! det är så jobbigt när fok i ens närhet inte kan komma överrens. Man hamnar loksom emellan och det vill jag inte. Jag förstår inte att det ska vara så svårt att bara vara trevligt och visa lite respekt mot nån annan, man behöver inte älska den eller ens tycka om den MEN lite lite respekt kan man väl ända visa.
Ni förstår inte att det är dom i er närhet som blir sårade.

Lava ligger och sover middag nu, hon vaknar nog när dom helst. Hon ville inte äta nån middag alls...men hon hade fortfarande feber imorse så det är nog den som spökar.

Jag har varit duktig idag, jag har satt upp vår stora spegel...ojojoj va fint det blev. Jag väntar med att hänga upp tavlorna tills viktor kommer hem så han oxå får vara med och bestämma lite hehe.
Nu ska jag mata lilla Nova....ha det bra allihopa. kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0