Nytt bord!

Vi har varit och köpt ett nytt bord på jysk. Vårt gamla passade inte riktigt in i vårt kök så det fick bli ett nytt. Det nya är ett vitt bord i högblankt med svarta stolar i fuskskinn..jättefint. Vi ska häma det idag så igårkväll flyttade jag in vår byrå i tvättrummet och monterade der garderoben som vi hade där. Det var ett stort projekt..insåg inte det när jag började hehe...men nu är det gjort så det är skönt.
Anna och Peter ska köpa vårt gamla så jag kan fortfarande få komma och kela med det ibland hehe.

Nu har jag precis betalat räkningar..alltid lika kul.
Ska till barnmorskan idag på efterbesök...tänkte prata lite om preventinmedel...känner att det räcker med småttingar nu hehe. Vi får väl så vad hon säger om lilla Nova...sötnosen ligger i soffan och sover nu.

Igår var vi och hälsade på Viktors farmor ett tag och sen åkte vi hem till Ann-britt och Jocke. Dom bjöd på lite mat och jag lagade en god äppelpaj som åt medan vi kollade på HIF matchen. Mattias och Bodel och Uffe kom oxå så det var fullt hus.
Lava var lite grinig ett tag, ville inte äta (ovanligt hehe) men sen blev hon gladare.
Hon sov middag rätt sent så när vi kom hem sen på kvällen så ville hon inte sova alls. Men men så är det väl ibland. Oj nu har Nova vaknat...ha det så bra så länge...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0