hejhej!

Nu har jag slängt i mig lite frukost...det blev musli med lättfil...försöker ju vara lite duktig nu för tiden.

Ska alldeles strax sätta mig i bilen och köra till besiktningen, ska bli roligt att se hur detta kommer gå. Jag försökte vara duktig och sätta tillbaka backspeglen som har varit av hur länge som helst. Jag körde till statoil för att höra om dom hade nåt special lim eller nåt sånt till den...men icke..eller hon visste inte. Så jag körde hem och tog superlim och försökte sätta dit den...hehe det gick inte så bra. Jag får nog köpa en ny backspegel eller nåt sånt så man får klister med på köpet.
Funderar på om man skulle städa ur bilen nu innan man kör dit...men nej skit i det..palla lixom hehe!!!

Nova ligger i bilbarnstolen och sover...vet ej om jag vågar väcka henne för att ge mat eller om jag skalåta henne sova. Risken finns att hon vaknar när vi är på väg dit och blir skitsur. Nä jag chansar nog inte.

Ska ringa Sandra nu och höra om hon vill ha besök i eftermiddag..hoppas hon säger ja annars vet jag inte vad jag ska göra.

Nu ska jag väcka lilla Nova så hon får mat...ha det så bra idag..kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0